Kekalutan Fikiran...

Hari nie aku kalut la sangat2... macamana la thumbdrive aku yg berisi bermacam2 perkara penting tu leh hilang??... Pueh den mencari..tapi tak berjumpo... sampai semua den maki hamun nie hah...huhuhu...

Relaks...relaks... aku pun satu gaks..nape la tak save dalam laptop. Da jadi baru nak terpk..it's too late man...!!

Harap2 ada la kat mana2...da letih da mencari...kalau hp leh wat miss call... argh... tension tul! Kalau tension2 cam nie gwe tido aje la...ahaks.. t la da tenang sket aku cari balik..

Erm.. nak cite sket.. bukan apa, takpueh ati sket jer. Aku punye la kalut2 pasal thumbdrive nie.. aku tanya la bekas kawan aku nie.. hekeleh.. cam kental jer.. jawab je la takde...nie panjang2 jela plak dia nak jawab. What eva la.. takde suda...tak sakit ati pun tapi rasa cam simple question tapi jela2 jwpnnyer...Hehehe..takpe la..memang da perangai dia mcm tu..nak buek camno..tp mmg den tak berkonan la...tu yg maso jdi kawn asik bergadoh jer tu...hehehe... yang kelakarnyer.. erm, takpe la..tak perlu diceritakan disini.. tapi seriously percubaan itu gagal sama sekali... aku ok jer,tak rasa pape pun...ahaks... ... per nak gaduh2...happy jgk bile dapat tau apa yg aku rasa bile hadapi situasi macam tu...mungkin masing2 ada alasan masing2 wat camtu...jez trust each other n positive thinking k panas ati masa tu jer la..pas tu gwe udeh relaks gitu!!

Tu la kekalutan yg melanda pkran aku skang... camner nak antar data untuk bulan nie...kena taip balik la nampaknyer...hampas gas tol.. kertas pekse lagi nak buat..mcm2 lagi nak buat. Wahai pendriveku yg kucintaik.. mana la ko pegi...

K la... nak tdo jap.. malam nie ada tuisyen plak da.. malasnyer... nape la aku da jadi pemalas sekarang?? ada sape2 nak ganti tempat aku jadi cikgu?...sebab aku nak jadi aku yg dulu... hehehe...

Mari kite ENJOY.....(Zzzzzzzzzzzz)

Ulasan

  1. sy nak jd cikguuuuuuu!!:P

    BalasPadam
  2. sila...sila...
    leh beri nama dan alamat..nanti papehal saya contact...hehehe...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Ketenangan datang menyapa...

CERITA SATU PETANG...

Tersentak ku sejenak....